⭐ همراهی برای نوشتن

microgam.com
فرم درخواست 

شجاع باش و کمک بخواه.

دوست عزیز، اگر در طول نوشتن و ژورنال نویسی متوجه شدید احساس تنهایی می‌کنید و نیاز دارید با کسی حرف بزنید، کافی است فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. از این طریق می‌توانید با یک راهنما و همراه ارتباط برقرار کنید.

با پر کردن فرم زیر می‌توانید از خدماتِ همراهی میکروگام برای نوشتن استفاده کنید. این خدمات شامل دسترسی داشتن به یک «راهنما و همراه» و حمایتِ همه جانبه او به شکل حضوری یا آنلاین می‌شود.

از طریق ایمیلی که ارسال می‌کنید با شما در ارتباط خواهیم بود تا سؤالات و ابهامات شما در این زمینه برطرف شود. ممنون که به ما اعتماد می‌کنید تا در مسیر تغییر و بهبود کیفیت زندگی شخصی خود، همراه و در کنار شما باشیم.

چه لزومی دارد از «خدماتِ همراهی برای نوشتن» استفاده کنیم، وقتی خودمان می‌توانیم از طریق جستجو در اینترنت یا مطالعه کتاب‌ها، به هدفمان برسیم؟

خوب است بدانیم، اهدافی که واقعاً برای ما مهم هستند چالش‌ها و ترس‌های بزرگی را ایجاد می‌کنند و ما را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهند که کمتر مطلب و کتابی می‌تواند ما را برای آن آماده کند.

در واقع، اینترنت، کتاب‌ها و سایر منابع، دانش ما را افزایش می‌دهند؛ اما آیا این توانایی را دارند تا ما را در کمترین زمان ممکن برای رویارویی و کنار آمدن با سؤالات سخت و پیچیدگی‌های مسیر، آماده کنند؟

یک همراهِ خوب، فقط به ما اطلاعات نمی‌دهد بلکه با تغییر و تحول سروکار دارد و به ما کمک می‌کند آنچه را که در مورد خودمان نمی‌بینیم و نمی‌دانیم، ببینیم و بدانیم. هدفِ او دستیابی ما به آمادگی لازم برای انجام کاری بزرگ در زندگی‌مان است.

فقط زمانی می‌توانیم به تأثیر وجود یک راهنما و همراه برای تغییر و بهبود کیفیت زندگی شخصی خود پی ببریم که خودمان آن را تجربه کرده باشیم.

فهرست